Dag 7 - Reisverslag uit Krugersdorp, Zuid-Afrika van Yael Kommer - WaarBenJij.nu Dag 7 - Reisverslag uit Krugersdorp, Zuid-Afrika van Yael Kommer - WaarBenJij.nu

Dag 7

Door: Yaelvdkommer

Blijf op de hoogte en volg Yael

09 Oktober 2016 | Zuid-Afrika, Krugersdorp

Eerste dag dat we weer konden uitslapen, dat lukte helaas niet dus toen we wakker waren om 05.30 uur zijn we maar de spullen in gaan pakken en de tent af gaan breken. De dag van het vertrek. Om 08.15 uur gingen we richting ‘huis’ in Swaziland. We hebben nog gezocht naar een Luipaard of een Cheeta maar helaas we hebben de big 5 niet gezien, ook de zwarte neushoorns hebben zich niet laten zien door de hitte. (En dan te bedenken dat ALLE andere groepen dat ALTIJD zien.., iemand in onze groep brengt vast ongeluk.. dat voorspeld nog wat!).
De terug weg was lekker ‘rustig’, iedereen sliep. Er waren alleen 1000 snelheidshobbels in de weg dus echt lekker slapen is anders. Rond 14.00 uur waren we weer in Lidwala Logde. We gingen op weg naar de winkels om spullen te kopen maar de waren dus om 14.30 uur dicht en we waren er 14.35 uur. Toen maar even in een retaurantje gezeten om 30 minuten gebruik te kunnen maken van de wifi. Vlak voor het donker zou worden liepen we terug en het werd erg bewolkt, gelukkig waren we er net op tijd. Toen we thuis waren barstte de regen los (onweer, bliksem, alles). We hebben dus nog maar wat spelletjes gespeeld in de regen (het dak is een soort lek). Het is raar weer in een andere omgeving te zijn, het is weer even wennen.

• 11 Oktober 2016 - 18:56

Heleen:

Mooie belevenissen!!!!

• 11 Oktober 2016 - 20:57

Tinus:

Dat is wel een heel grote dierentuin!
    Klinkt als een geweldige ervaring.
    Geniet van elk moment.

• 11 Oktober 2016 - 21:21

Maerle :

Geweldig te lezen wat je allemaal hebt meegemaakt! Tijd zal wel voorbij vliegen!
    Have funn en geniet van elk moment!
    Dikke x