Dag 3 - Reisverslag uit Krugersdorp, Zuid-Afrika van Yael Kommer - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Krugersdorp, Zuid-Afrika van Yael Kommer - WaarBenJij.nu

Dag 3

Door: Yaelvdkomer

Blijf op de hoogte en volg Yael

05 Oktober 2016 | Zuid-Afrika, Krugersdorp

Vertrokken naar Krugerpark. 6,5 uur duurde de reis. Het laatste stuk zaten we al in een safari auto omdat ons kampterrein in Kruger ook nog 30 minuten rijden was (met al het rondkijken duurde dat anderhalf uur).
Eerste ritje heeft ons de volgende dieren gebracht: Nijlpaard, Buffel, Impala (soort hert), Everzwijn (wij noemden hem steeds Poemba), Eland, Zebra, Olifant, Giraf en vele vogels.
Samen met Lotte sliep ik in een tent die we zelf moesten opzetten (dat kan ik gelukkig wel dus hij stond in een poep en een scheet). We hebben een rondje kampterrein gedaan waarna we kampvuur hebben gemaakt omdat het al donker werd en toen was het wachten(!) op het eten, dat was om 21.00 uur klaar (er werd voor ons gekookt dus eigenlijk mogen we niet klagen). Eerste dag afwas was voor mij, Lotte(NL), Niek(BE) en Anders(DK). Halverwege raakte het water op, dus moetsen we verkassen naar de volgende locatie om af te wassen.
Er is hier één extra dame die mij heel erg irriteert, ze zal maar 2 weken bij ons zijn, hopelijk overleef ik haar constante irritante lach met haar overdreven Engelse accent.

• 12 Oktober 2016 - 14:42

Coby:

Yael ik geniet van je verhalen..... take care en geniet van het gegeven dat JIJ zo'n prachtige reis mag en kan maken X