Ready to go - Reisverslag uit Oegstgeest, Nederland van Yael Kommer - WaarBenJij.nu Ready to go - Reisverslag uit Oegstgeest, Nederland van Yael Kommer - WaarBenJij.nu

Ready to go

Blijf op de hoogte en volg Yael

02 Oktober 2016 | Nederland, Oegstgeest

Vandaag een dag om niet snel te vergeten. De dag dat ik niet alleen jarig ben maar mezelf ook een super gaaf cadeau heb gedaan; een reis naar Afrika. Swaziland en Mozambique om precies te zijn. Vanavond om 19.40 uur stijgt mijn vliegtuig op om vervolgens, na een tussenstop in Frankfurt, om 09.40 uur lokale tijd te landen op Johannesburg. Naast het vliegtuig, stijgt ook de spanning. En naast het vliegtuig vliegt straks ook de tijd waarschijnlijk voorbij. Ik heb er zin in.

• 02 Oktober 2016 - 16:07

Heleen:

Bijna op Schiphol om je nog een dikke knuffel te geven!! Nu voor het eerst in de trein onder Groene Hart door. Tot zo!!❤

• 02 Oktober 2016 - 17:47

Maerle :

Ik ga je volgen! Veilige reis! Dikke x

• 02 Oktober 2016 - 18:25

Saskia:

Nog van harte gefeliciteerd! En natuurlijk wens ik je ook een hele fijne tijd toe!

• 02 Oktober 2016 - 20:09

Jan De Kok:

Happy landing en heel veel plezier met de mooie klus die je in Afrika gaat doen !!

Dikke knuffel,
    Jan

• 02 Oktober 2016 - 21:37

Ad:

Als het goed is nu in Frankfurt. Een prettige vlucht toegewenst met veel slaap. Kun je morgen volop tegenaan. Plezier met alle indrukken en hele mooie dingen toegewenst.

• 02 Oktober 2016 - 22:27

Anne:

Zooo spannend maar oh zo gaaf!! Hele goede reis en ik ga je volgen Yael!!
    Xxxx

• 03 Oktober 2016 - 17:50

Coby:

Ongelooflijk veel plezier,mooie ervaringen, mooie momenten en een veilige reis. Ik ga je zeker volgen XX

• 03 Oktober 2016 - 18:34

Diana:

Geniet ervan, Yael! Ik wens je een top-tijd. En nog gefeliciteerd met je verjaardag...

• 03 Oktober 2016 - 21:42

OmaenOpa:

Lieve Yael, een hele fijne tijd, geniet er van! Hgr.

• 04 Oktober 2016 - 07:52

Vera:

Lieve Yael, het avontuur is begonnen. Geniet van al het mooie en bijzondere dat je mee gaat maken. (En leer van de minder leuke momenten). Leuk dat we je kunnen volgen.